Előfizetői tartalom

Tovább terjeszkedik a Tesco Kínában

Portfolio
A Tesco a következő hónapban megnyitja első expressz áruházát Kínában. A brit áruházlánc 2004-ban alakított egy közösvállalatot egy helyi kereskedő céggel, aminek keretében már 50 hypermarketet üzemeltet az országban.

A Tesco erős versenyben van legnagyobb riválisaival - a Wall Mart-tal, valamint a Carrefour-ral, aki több mint száz hypermarketet üzemeltetnek Kínában -, hogy teret nyerjen a világ egyik leggyorsabban növekvő piacán. Bár a Tesco-t legnagyobb versenytársai megelőzték a kínai piacra lépésben, a brit hipermarket lánc hosszú távú növekedési stratégiájában az ország kulcsszerepet...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!