Előfizetői tartalom

Hazánkban is egyre több az internetes hirdetés

Portfolio
Szárnyaltak az internetes reklámköltések 2007 negyedik negyedévében is, ezzel tavaly összesen több mint 7.8 milliárd forint bevételt generált a 13 legnagyobb hazai portál/kiadó - köztük a portfolio.hu. A növekedés üteme az év egészét tekintve 33%-ot tett ki. 2008.01.02 07:59Virágzik az internetes kereskedelem, száguldanak a reklámköltések

Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 13 legnagyobb bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevétele 33%-kal növekedett 2007-ben. Az Adaptív Média, az Axel Springer, az Egyszervolt, a Habostorta, a Házipatika, a HVG, az Index, az Inform Média, a Napi.hu, a Portfolio.hu, a Ringier, a Sanoma és a T-Online weboldalai összesen 7.8 milliárd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés