Előfizetői tartalom

Éppen karácsonykor kapta a pofont az RTL Klub

Portfolio
Alaposan felbolygatta az ünnep az országos kereskedelmi televíziók szokásos nézettségi versenyét, így a szeretet ünnepén Barátok közt nélkül harcba induló RTL Klub bele is futott az elmúlt hetek (hónapok) első komolyabb zakójába is, hiszen kedden a TV2 a ünnepi Shrek epizód hathatós segítségével komoly előnyre tett szert a 18-49 évesek körében. A hirdetői korosztályban mért közönségarányok terén az egész hetet tekintve azonban bejött a papírforma, az RTL Klub az elmúlt hetekben megszokottnál ugyan kisebb, de így is jelentős, 7.9 százalékpontos különbséggel előzte meg vetélytársát.

A Shrek hozta a formáját. A szentestét mindkét kereskedelmi csatorna a könnyed családi műsoroknak szentelte, és úgy tűnik, az RTL Klub találta el jobban a nézők igényeit, a Stuart Little és a Pata-csata egyaránt jelentősen felülmúlta a TV2 párhuzamosan futó programjait mind a hirdetők számára kiemelten fontos 18-49 éves korosztályban mért közönségarányt, mind a teljes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés