Előfizetői tartalom

Virágzik az internetes kereskedelem, száguldanak a reklámköltések

Portfolio
Az elmúlt hónapok folyamán az elemzők és a kutatók különösen gyenge évet jósoltak a kiskereskedelem szempontjából 2007-re az Egyesült Államokban, arra hivatkozva, hogy az üzemanyagárak növekedése, a lakásárak csökkenése és a részvényárfolyamok esése visszafoghatja az ünnepi időszak költekezéseit. Sajnos úgy tűnik, hogy a pesszimista elemzőknek volt igazuk. Ugyanakkor az e-kereskedelem virágkorát éli, az eMarketer adatai szerint Amerikában az online értékesítésekből eredő bevételek közel 19%-kal gyarapodtak 2007 végén az ünnepi készülődés időszakában, amely rendszerint az év legforgalmasabb periódusa. Az online kereskedelem növekvő népszerűségével párhuzamosan az online hirdetési bevételek is szignifikáns növekedést mutattak az idei évben, és a tendencia jövőre is tovább folytatódhat az eMarketer előrejelzési szerint, amikor is a legdinamikusabb gyarapodást az online közösségépítő oldalak mutathatják a tengerentúlon.

Tovább száguldhatnak az internetes reklámköltések. Az online kereskedelem népszerűségének növekedésével egyidőben az internetes reklámok is fokozódó népszerűségnek örvendenek. A reklámköltések szempontjából 2008-ban a Pekingi Olimpia és az amerikai elnökválasztás is hajtóerőt jelenthetnek. Az olimpia Kínára összpontosíthatja a figyelmet, várhatóan a multinacionális...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés