Előfizetői tartalom

Tovább nőtt a kereskedelmi csatornák koncentráltsága

Portfolio
2007 első felében tovább erősödtek a modern kereskedelmi csatornák és folytatódott a kiskereskedelem koncentrációja - tájékoztat a GfK Hungária. A napi rendszerességgel vásárolt élelmiszerek beszerzésének meghatározó része ugyanakkor még mindig a kisboltokban történik.

Magyarországon a kiskereskedelmet jellemző, évek óta tartó folyamatos koncentráció tovább folytatódott az év első felében, ami a modern kereskedelmi csatornák erősödését eredményezte. Jelentősen a diszkont csatorna forgalomalapú piaci részesedése emelkedett (1.4 százalékpont), míg ennél visszafogottabb növekedést mutattak a hipermarketek (0.9 százalékpont. Ez utóbbi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés