Előfizetői tartalom

Metro, Auchan, Cora: már megint megtévesztettek

Portfolio
Összesen 80 millió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) három kiskereskedelmi láncra. Az Auchan, a Cora és a Metro akciós újságjaival megtévesztették a fogyasztókat, amikor az abban hirdetett termékeket egyáltalán nem vagy nem az újságban szereplő áron lehetett megvásárolni áruházaikban. A GVH közleménye szerint a Cora ellen egy másik ügyben is eljárás indult, amit végül a versenyhatóság megszüntetett. A kiskereskedelmi lánc ugyanis a GVH ösztönzésére olyan kötelezettséget vállalt, amivel orvosolhatóak a fogyasztók sérelmei.

A Metro Kereskedelmi Kft. 2006. decemberében megjelentetett reklámújságjában, szórólapjain és internetes oldalán többféleképpen is megtévesztette a fogyasztókat. Egyrészt olyan termékeket hirdetett, amelyek egyes áruházakban nem voltak kaphatóak az akció kezdetén, illetőleg amelyekből nem állt rendelkezésre kellő nagyságú készlet. Másodsorban az akciós árú termékként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés