Előfizetői tartalom

Teljes bukás volt a TV2 cége

Portfolio
Balul sikerült a forradalmi hét a TV2 számára, az RTL Klub ugyanis az elmúlt héten minden estét magabiztosan hozott, így a két csatorna egész heti közönségaránya között 11.4 százalékpont volt a különbség a hirdetők számára fontos 18-49 éves korosztályban. A forradalom évfordulóján a tévénézők inkább a könnyedebb szórakozást részesítették előnyben, de a legsúlyosabb vereséget mégis a Cég című sorozat hozta a TV2 számára hétfő este.

Az egész hetet hozta az RTL Klub. Hatalmas pofonnal kezdődött a TV2 számára az elmúlt hét, hétfő este ugyanis legfőbb riválisa több mint 27 százalékponttal előzte meg a csatornát a 18-49 évesek körében mért közönségarány tekintetében. A kemény vereség hátterében a Cég című minisorozat népszerűtlensége állt, a hétfő este vetített rész a hirdetők számára fontos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés