Előfizetői tartalom

Újabb sikeres év a DM-nél

Portfolio
A korábbi jelentéseknek megfelelően ismét jó évet zárt a dm Magyarországon. Az üzletlánc 25%-os forgalomnövekedéssel, 51 milliárd forintos bevételt tudott felmutatni a 2006/2007-os üzleti évben.

A drogerie markt és leányvállalatai 16% forgalomnövekedéssel összesen 1.133 milliárd euró árbevételt produkált, melyből 516 milliót az osztrák dm, 617 milliót pedig a leányvállalatok termeltek ki. Günter Bauer, a dm - drogerie markt igazgatótanácsának elnöke a következőket mondta el a fentiek kapcsán: "A drogerie markt 30 sikeres év után sem áll meg, hanem folyamatosan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés