Előfizetői tartalom

Norbi borzolta az RTL Klub idegeit

Portfolio
A nagyvonalú bevezető kampány meghozta az eredményét, így a TV2 legújabb saját gyártású műsora kifejezetten jó eredménnyel debütálhatott múlt kedden, amivel így a csatorna az este során megszorongathatta vetélytársát. Az elkövetkező hetekben választ kaphatunk arra a kérdésre is, hogy a műsor a kampány hatásának elmúltával, "saját jogon" milyen eredményeket képes elérni. A két csatorna egész heti közönségaránya között a 18-49 éves korosztályban közel 6 százalékpont volt a különbség, ami ugyanakkor egészen szélsőséges eredményeket takart, az RTL Klub ugyanis Fábry vezetésével csütörtökön este súlyos csapást mért ellenfelére.

A Nagy fogyás hozta a keddet. Hétfőn a TV2 műsorai közül a negatív irányban lógott ki a Favorit, míg a csatorna többi műsora az este folyamán bőven 27 százalék felett teljesített a 18-49 évesek körében mért közönségarányt tekintve, a sztármagazinnak csupán 15 százalékra futotta. Igaz, az ellenfél ismét a Barátok közt volt, ez legalábbis részben magyarázza a gyenge...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés