Előfizetői tartalom

TV2: kábelcsatornák helyett digitalizáció

Portfolio
A jövőben a TV2 értékesítési portfóliója nem kábelcsatornákkal bővül, hanem a digitalizációs fejlődés előnyeit kihasználó, innovatív hirdetési felületekkel. A digitalizáció irányába történő elmozdulást jelzi, hogy a csatorna és az HBO között három éve fennáló, ezév december 31-ig hatályos, a Spektrum csatorna reklámidejének értékesítéséről szóló szerződést a felek nem hosszabbították meg, a TV2 pedig Digitális Média értékesítő csoportot hozott létre.

2007. január 1-jétől nem a TV2 értékesíti a Spektrum televízió reklámidejét, és ezzel az országos kereskedelmi csatorna értékesítési portfóliójában a jövő év elejétől nem szerepel tematikus adó. "A TV2 már 2006 ősze óta különös figyelmet fordít a digitalizációs fejlődés adta hirdetési lehetőségek felkutatására és azok olyan formában történő kifejlesztésére...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés