Előfizetői tartalom

Megtévesztő az OMV szeptember közepi reklámkampánya?

Portfolio
Az Önszabályozó Reklám Testület Ad Hoc Bizottságának határozata megtévesztőnek ítélte az OMV szeptember közepén folytatott reklámkampányát, mely a valósággal ellentétben együttműködésre, partneri viszonyra utaló szöveget tartalmazott a két vállalatra vonatkozóan.

A Bizottság egyhangúlag úgy foglalt állást, hogy a tárgyalt reklám a Magyar Reklámetikai Kódex 3. Cikkely (1) bekezdését, valamint a 6. Cikkely (1) bekezdését sérti. 3. Cikkely - Alapelvek (1) A reklámnak jogszerűnek, tisztességesnek és igaznak kell lennie. 6. Cikkely - A megtévesztő és összehasonlító reklám szabályai (1) A reklám nem lehet megtévesztő. A megtévesztésre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés