Előfizetői tartalom

A Nokia sem akar kimaradni a mobil reklámpiacból

Portfolio
A Nokia kiveszi részét a mobiltelefon piachoz köthető egyik legjobban fejlődő egyik leggyorsabban fejlődő üzletágában, a mobil reklámozásban. A mobil piacvezető ugyanis bejelentette, hogy megvásárolja az Enpocket mobil reklámokat forgalmazó vállalatot.

Az egyre magasabb színvonalú készülékekkel és az egyre jobb technológiának köszönhetően gyorsabb adatátvitellel párhuzamosan elemzők szerint a mobil reklám üzletág nagy jövőbeli növekedési lehetőségekkel kecsegtet. A szakemberek által idén "csupán" 570 millió dollárra becsült piac 2010-re megháromszorozódhat. A Nokia sem szeretne kimaradni ebből a növekedésből...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés