Előfizetői tartalom

Bukásra áll a TV2 iskolás vetélkedője

Portfolio
Az utóbbi hetek eseményeihez képest meglehetősen szoros eredményt hozott az elmúlt hét az országos kereskedelmi csatornák versenyében. Az RTL Klub és a TV2 hirdetői korosztályban mért átlagos közönségaránya között 2.9 százalékpont volt a különbség, ráadásul a TV2 kedden este egyenesen megelőzte riválisát. A csatorna legújabb vetélkedőjének pénteki premierje ugyanakkor nem hozott kirobbanó sikert, dacára a műsor rajtját megelőző kimondottan erős marketingkampánynak. Messzemenő következtetéseket ugyanakkor korai lenne levonni az Okosabb vagy, mint egy 5.-es jövőjét illetően, ehhez rendelkezésünkre kell, hogy álljon majd még néhány további adás nézettségi adata is.

Nem muzsikáltak jól a gyerekek. A hétfő este programját meghatározta az augusztus 20. örömére rendezett tűzijáték, amelyet mindkét országos kereskedelmi csatorna élőben közvetített. Az attrakciót az RTL Klubon követte nyomon a 18-49 éves korosztály éppen televíziót néző képviselőinek mintegy 34.8 százaléka, habár a félórás bontású közönségarány-adatokból kiderül...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés