Előfizetői tartalom

Kegyetlenül elbánt Laurával az RTL

Portfolio
Az elmúlt hét során minden estét az RTL Klub nyert a nézettségi versenyben a 18-49 évesek körében mért főműsoridei közönségarány tekintetében, a két országos kereskedelmi csatorna közti heti átlagos különbség 6,3 százalékpontra tehető. A toplisták közül a teljes lakosságbeli ugyan kiegyenlített képet mutat, a hirdetői célcsoport mezőnyében azonban láthatóan az RTL-es műsoroknak volt nagyobb sikere. Ki kell persze hangsúlyozni, hogy önmagában a toplisták szinte semmit nem mondanak arról, melyik este ki volt a jobb, hiszen erről a főműsoridei közönségarányok összevetése adhat csak képet.

Nem remekelt Laura sem.... A hét első napját a többihez képest minimális, 2 százalékpontos különbséggel bukta el a TV2, mely a Tények és az Aktív szokásos jó szereplése mellett a Gyilkos számok 30,7%-os 18-49-es SHR-jének köszönhető. A TV2-t segíti persze, hogy az idősáv megszokott domináns műsora, a Barátok közt épp pihen, így a Pasikkal kellett megküzdenie az amerikai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés