Előfizetői tartalom

10 milliós bírság a dm-nek

Portfolio
A fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa elmarasztalta a dm-drogerie markt Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-t. A kiskereskedelmi lánc egyes reklámjai ugyanis alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére. A versenyhatóság emiatt 10 millió forintra bírságolta a vállalkozást.

"Minőség a legjobb áron". 2006 januárjától 2007 februárjáig ezzel a szlogennel hirdette magát akciós újságjában a dm-drogerie markt Kft. A GVH azonban úgy ítélte meg, hogy az eljárás alá vont vállalkozás álláspontjával szemben ez a kijelentés nem a dm üzleteken belüli legjobb árat jelenti. A fogyasztók értelmezése nem lehet más, minthogy az adott termék a piac egészét...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés