Előfizetői tartalom

Véres munka az RTL Klubon

Portfolio
A nyári műsorstruktúra felé történő elmozdulást sejteti a két legnagyobb kereskedelmi csatorna múlt heti programkínálata, így a saját gyártású műsorok lassan átadják helyüket a kevésbé költséges külföldi sorozatoknak és romantikus, illetve akció-thriller filmeknek. Az RTL Klub viszont ezen a héten sem engedte ki egyetlen estére sem a kezéből a gyeplőt a nézettségi versenyben, és minden este magasabb átlagos közönségarányt ért el a hirdetők szemszögéből kiemelt fontossággal bíró 18-49 éves korosztályban. A két csatorna heti átlagos SHR-je közötti különbség így meglehetősen magas, 9.5 százalékpont lett az RTL Klub javára. A heti toplistákat is az RTL Klub uralja, az említett hirdetői korosztályban így csupán két doktor, Doktor Szöszi és Doktor House tudott a legjobbak közé kerülni.

Véres munka boldogtalan boldogság ellen. Hétfőn megismétlődött a Gyilkos számok sorozat múlt heti gyenge szereplése, a sorozat mindösszesen 24.3 százalékos közönségarányt ért el a hirdetői korosztályban, igaz, az ellenfél megint a Barátok közt volt, így pedig nehéz valóban jó eredményeket elérni (az RTL Klub sorozata ismét 45 százalél feletti SHR-t ért el a hirdetői...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés