Egy nemrég napvilágot látott kutatás szerint az európai bankok körében rohamos tempóban terjednek a lakossági értékesítés új formái. A 117 európai bankra kiterjedő felmérés szerint a lakossági értékesítés 79%-a még mindig a fiókokon keresztül zajlik, az internet és a többi technológiai újítás csak kiegészítő szerepet tölt be. Az a bank képes tényleges versenyelőnyt szerezni, amely tud egyedi, otthonos környezetet és hatásos kommunikációt biztosítani, továbbá hatékonyan képes saját tanácsadóinak munkáját egyedivé és sikeressé alakítani, és ezzel az értékesítést növelni. A nemzetközi trendek egybecsengenek a magyarországi változások irányával.
A European Financial Management and Marketing Association és a Finalta által végzett kutatás legfontosabb tanulsága, hogy az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében optimalizálni kell a bankfiókban zajló folyamatokat és a lehető legtöbb figyelmet kell a tényleges értékesítésre fordítani, ugyanakkor az adminisztratív és pénztárosi tevékenységre fordított időt...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés