Előfizetői tartalom

Dübörög az óbudai Autóváros

Portfolio
Lezárult az óbudai Autóváros egy éve kezdett és mintegy 800 millió forintot felemésztő beruházás-sorozata azzal, hogy 12. márkaként a múlt héten a Peugeot is megjelent az új autópláza kínálatában. A projekt befejeztével a szintén óbudai Csiki-Bege komplexum után Budapest második ilyen jellegű intézménye, ugyanis a törökbálinti Autobahn bár elméletileg egy hónapja működik, gyakorlatilag jórészt üres - írja a Világgazdaság.

A cég képviselői szerint a beruházás rövid távon biztosan nem térül meg, azonban úgy vélik, hogy a gépjármű kereslet jövőben bekövetkező újabb intenzív hullámára időben fel kellett készülni. Az Autóvárost üzemeltető Duna Autó stratégiája eddig igen sikeresnek látszik, mivel tavaly az értékesített autók száma 77%-kal 2300-ra növekedett, miközben az árbevétel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés