Előfizetői tartalom

Digitális tévézés: felkészültünk?

Portfolio
A műsorszórás digitális átállása a jelek szerint nem fogja teljesen felkészületlenül érni a fogyasztókat. Legalábbis abban az értelemben nem, hogy a tévénézők egyharmada (35 százalék) úgy véli, hogy technikailag már most is elér valamilyen digitális szolgáltatást - derül ki a Medián kutatásából.

Az ismeretek ebben a tekintetben igencsak bizonytalanok, mert ha aszerint csoportosítjuk a válaszadókat, hogy melyik szolgáltatóval van szerződésük, körülbelül egytizedre tehető a digitális szolgáltatást igénybe vevők aránya: 9 százalék a két digitális szolgáltató (a DigiTV és a UPC Direct) ügyfeleinek aránya, és ehhez jöhet az egyébként 13 százaléknyi T-Kábel-ügyfélkör...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés