Előfizetői tartalom

Online vásárlási szokások Magyarországon - Van még mit behozni

Portfolio
Egyre több PC-használó internetes banki műveletekre, vásárlásra vagy internetes árveréshez is használja számítógépét. A Symantec megbízásából a Maxima Kutatócentrum 2007. április végén kutatást végzett a magyar felhasználók online vásárlási és bankolási szokásairól a személyes adatok biztonságának témakörére fókuszálva. A kutatásból kiderül, hogy bár a válaszadók háromnegyede kipróbálta már az internetes vásárlást, alig 7%-uk vásárol rendszeresen ilyen módon. Megfállapítható az is, hogy aki bankol, az vásárol is, de csak minden második vásárló bankol is az interneten keresztül.

A válaszadókat az online bankolás és vásárlás jelenlegi igénybe vétele alapján négy csoportra osztották: akik bankolásra és vásárlásra is használják az internetet, akik csak vásárlásra használják az internetet, akik csak bankolásra használják az internetet, és akik egyik célra sem. A megkérdezettek döntő többsége rendelkezik otthoni internet hozzáféréssel is,...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés