Előfizetői tartalom

Becsúszott egy apró hiba: az RTL Klub sem tökéletes...

Portfolio
Az elmúlt hetet meglepően jól kezdte a TV2, mely több mint 8%-kal múlta felül legnagyobb vetélytársát a 18-49 évesek körében mért főműsoridei közönségarány tekintetében, ezt követően azonban helyreállt a világ rendje és az összes többi estét az RTL Klub nyerte, mely így heti átlagban 7,1 százalékponttal bizonyult jobbnak konkurensénél. A toplistákra tekintve szintén látszik az RTL-fölény, a hirdetői célcsoportban csak a Shrek 2-vel fért be a TV2 a top10-be, igaz ez magában elég is volt az említett este elhódításához.

Mindörökké Taxi?. Húsvét hétfőn a nézők többsége az RTL Híradója után Jackie Chan helyett Shreket választotta, a 18-49-es mezőnyben 45% feletti közönségarány pedig egyértelműen a TV2 javára döntötte el az estét. Kedden már más volt a helyzet, a Barátok közttől ismét jelentős vereséget szenvedett Sváby, az este pedig újra a Vészhelyzetről szólt. Az Öld meg Rómeót...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés