Előfizetői tartalom

General Motors siker Magyarországon

Portfolio
Növelte értékesítéseit a General Motors Magyarországon. A GM Magyarország által forgalmazott két márka, az Opel és a Chevrolet összértékesítése 6.722 darab volt szemben a tavalyi első negyedév 6.546-as eladásával - miközben a teljes piac 4.6%-al csökkent (47.927-ről 46.157-re).

A GM összesített piaci részesedése 0.91%-al nőtt, ebben az Opelnek volt kiemelt szerepe. Az Opel értékesítése ugyanis a tavalyi első negyedév 4.633-as eladásához képest az idei első három hónapban 4.969-re nőtt és ezzel a márka piaci részesedése 1.1%-al haladja meg a tavalyit. A Chevrolet-nál némi visszaesés volt tapasztalható (1.913 helyett 1.753 eladott autó)

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés