Előfizetői tartalom

Ki mennyit kaszált tavaly? A féltve őrzött számok...

Portfolio
Ismét újít a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete. Ahogy tavaly is úttörő módon olyan adatokat publikált, amelyek korábban nem kerültek nyilvánosságra, úgy idén is új részleteket tudhatunk meg az elektronikus médiumok hirdetési bevételeiről. Az elektronikus média legnagyobb képviselőit tömörítő szervezet a 2006. évi televíziós és rádiós reklámtorta adatait közölte eddig sosem látott részletességű bontásban. A műsorszolgáltatók eredményeit az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.

Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (röviden: Műsorszolgáltatók Egyesülete) 2006-ig Televíziók és Rádiók Országos Reklámtanácsa (TORTA) néven működött. Ez az egyetlen olyan - az összes jelentős elektronikus médiumot tömörítő - szakmai szervezet, amely ténylegesen, aktívan működik. Az egyesület elnöki pozícióját 2005. óta Málnay B. Levente, az MTV...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés