Előfizetői tartalom

Sváby a számok ellen - csökken a TV2 vetélkedőjének nézettsége

Portfolio
Egyre csökkenő eredményeket ér el a TV2 nemrégiben elindított vetélkedője, az Egy a 100 ellen. A Sváby András vezette műsor első, bemutatkozó adását még február 24-én szombaton vetíttete a csatorna - ekkor az eredmények ígéretesek voltak. A műsor azonban végleges helyét csak két nappal később nyerte el, ekkortól a nézők minden hétköznap nagyjából negyed 9 körül találkozhatnak a kvízműsorral. Lássuk, milyen eredményeket ért el a program az elmúlt hetekeben!

Az első adás 1.6 millió fős átlagos nézőszámot ért el a teljes lakosság körében, és a hirdetők számára érdekes 18-49 éves korosztályban is 32 %-os közönségarányt regisztráltak. Ezeket az adatokat azonban nem érdemes az összehasonlításban szerepeltetni, hiszen ekkor még a szokásostól eltérő időpontban és vetélytársakkal futott a műsor, ráadásul igen erős kampány...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés