Előfizetői tartalom

Zentiva: irány a magyar piac

Portfolio
Megvásárolta a Sanofi magyarországi generikus részlegét a Zentiva, így a cseh cég is elérte azon kritikus méretet, mely már érdeminek mondható hazánkban. A Zentiva eddig is jelen volt a magyar piacon, a 2006-ban mintegy 11 m eurós bevételt elért Sanofi portfólióval azonban az eddiginél keményebb verseny várható.

A Zentiva akvizíciója összesen 23 generikus terméket foglal magába, mely 11 m eurós bevételt generált a tavalyi évben, a cég teljes árbevételének 2-2.5%-át jelenti. A cseh társaság összesen 60 orvoslátogatóval rendelkezik majd a magyar piacon. A tranzakció nem túlzottan jelentős a Zentiva esetében, a növekedési lehetőséget pedig a tavalyi évben elkezdett jelentős szabályozó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés