Előfizetői tartalom

Nő a különbség a csatornák között - mit lép a TV2?

Portfolio
A két legnagyobb kereskedelmi csatorna és a közszolgálati televízió 18-49 évesek körében mért közönségarányából kiderül, hogy az elmúlt évek első két hónapjaiban az RTL Klub végzett az első helyen, miközben egyre nő a különbség a TV2 adataihoz viszonyítva. A három csatorna SHR-jének összeg ugyanakkor csökken, ami arra utal, hogy a kábelcsatornák is egyre nagyobb teret kapnak a hazai televíziózás palettáján.

A közszolgálati M1 közönségaránya a hirdetők számára különösen érdekes 18-49 éves korosztályban folyamatosan csökken, legalábbis az elmúlt évek első két hónapjának adatai ezt tükrözik, így 2007 január-februárban a csatorna SHR-je a 2005-ös 10.7 %-ról 7.5 %-ra csökkent. A három vizsgált időszak mindegyikében az RTL Klub érte el a legmagasabb SHR értéket, a csatorna...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés