Előfizetői tartalom

Mennyire sikeresek a TV2 új műsorai? - A számok magukért beszélnek...

Portfolio
Tévénézettséggel kapcsolatos minden összeállításunkban kiemeljük, hogy egy-egy új műsor sikerére korántsem lehet az első adás nézettségéből következtetni, a korai eredmények ugyanis nagyban függnek a bevezetést támogató marketing kampány sikerétől.

Jelenleg tehát a Sztárok a jégen és az Egy a 100 ellen esetében csak annyit tehetünk, hogy összevetjük a bevezetés hatására az első műsor által elért 18-49-es közönségarányokat több jelentős produkció értékeivel. A kampány hatékonyságát az alábbi grafikon szemlélteti jónéhány műsorral összehasonlítva. Első látásra megállapítható, hogy a Losthoz hasonló...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés