Előfizetői tartalom

Mobilháború - Feltűzött lobogók, álló frontok

Lövészárok háborúba fajult a magyar mobilpiaci küzdelem, a frontvonalak megmerevedtek, az elmúlt 12 hónapban gyakorlatilag egyik mobilszolgáltató sem tudott változtatni piaci pozícióján. A már csak vituálisan növekedő ügyfélszám, a növekvő verseny, a csökkenő mobil összekapcsolási díjak fényében a mobilcégek mindent bevetnek, az okostelefonok mellett, a sávszélességben, illetve az előfizetői bázis post-paid körbe való átterelésében bíznak. A hatalmas növekedés már a múlté, a mobilcégeknek előfizető bázisuk megőrzésén túl eredménytermelő képességük stabilizálására törekszenek.

Mit mutat a felszín?. Bár már régen nem arról szól a magyar mobilpiac, hogy ki mennyi előfizetőt szerez az adott hónapban, nem mehetünk el a felszín, az előfizetői létszámok mellett. Az elmúlt 1 évben hatalmas küzdelemnek lehetünk szemtanúi a magyar mobilpiacon, amely oda vezetett, hogy 12 hónap alatt gyakorlatilag semmit sem változott a mobilcégek relatív piaci pozíciója....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés