Előfizetői tartalom

Száguld az online média Magyarországon - Mindent elsöprő bevételnövekedés

Portfolio
Továbbra is dinamikus mértékben nőnek a magyarországi online média hirdetési bevételei. A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 8 legnagyobb bevétellel rendelkező internet portál/kiadó (Habostorta, HáziPatika, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online) bevételei 2006 3. negyedévében 1 milliárd 77 millió 849 ezer forint volt, az egy évvel ezelőtti 718 millió 438 ezer forintot 67 százalékkal meghaladva.

Így 2006 első kilenc havi árbevétel: 3 312 772 Ft, a tavalyi első háromnegyedév 2 080 538 Ft hoz képest 63%-os növekedés. A MOHI a tiszta online hirdetési árbevételeket - vagyis a barterbevételeket és egyéb nem hirdetésjellegű bevételeket, valamint az ügynökségi jutalékot nem tartalmazó forgalmat tartalmazza.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés