Előfizetői tartalom

Viasat3: Hétfőtől másképp...

Portfolio
2006. szeptember 4-től arculatot vált a VIASAT3. Az új elemek az on-air megjelenések mellett minden más kommunikációs (ATL, BTL, online, B2B) felületen is láthatóak lesznek.

Az elmúlt 3 évben konzekvensen használt arculati elemek új generációját fejlesztette ki a VIASAT3, amely a 18-49 éves városias életmódot folytató közönséget célozza, elsősorban szórakoztató tematikájú programstruktúrájával (sorozatok, filmek, saját gyártású műsorok). A VIASAT3 márka jelenleg a tiszta szórakozást jelenti a nézők számára, amit az évek óta tudatosan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés