Előfizetői tartalom

Minden időben, Tisza cipőben!

Portfolio
A fiatal vállalkozó mindent az életből tanult meg, ő terjesztette el a híres "csigataposók"-at hazánkban, 2003 óta pedig a magyar "retro" márka logójának kizárólagos használója. Cége alapfilozófiája a lassú, de biztos növekedés és a Tisza márka abszolút hungarikumként tartása. Azon, kevés vállalkozók közé tartozik, akik semmilyen körülmények között sem kívánják külföldre vinni a gyártást. Hogy miért? Többek között erről, valamint a Tisza múltjáról és jövőjéről kérdeztük Vidák Lászlót.

A múlt és a márka újjáéledése. Mikor és hogyan került kapcsolatba a kereskedelemmel? V.L: Kaposváron a Mezőgazdasági Szakközépiskolában érettségiztem, de a kereskedelem mindig is jobban vonzott, mint a mezőgazdaság. Több mint 10 évvel ezelőtt szüleim siófoki sportboltjában kezdtem ismerkedni ezzel a területtel. Tulajdonképpen itt sajátítottam el azt, hogy hogyan is...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés