Előfizetői tartalom

Ismét a Google a legbefolyásosabb márkanév

Portfolio
2005-ben ismét a Google lett a világ legbefolyásosabb márkaneve, visszaszerezve a trónt az Apple-től -- derül ki a brandchannel.com felméréséből, amely 2528 reklámszakember és diák megkérdezésével készült. A brandchannel.com arra a kérdésre kereste a választ, hogy mely márkanév volt a legnagyobb hatással az életünkre 2005-ben - írja a HWSW.hu.

A Google 2003-ban már végzett a lista élén, 2004-ben azonban át kellett engednie a vezető pozíciót az Apple-nek, amely 2001-ben már szintén volt első. A 2005-ös lista harmadik helyén egy újonc található, az eBay által felvásárolt Skype internet-telefon szolgáltató. A válaszadók láthatóan előnyben részesítették a technológiai cégeket, a globális tizes listán szereplő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés