FONTOS Orbán Viktor: 2025 második felében lesz látványos növekedés
 
Előfizetői tartalom

A hipermarketek akcióira vadászunk

Portfolio
Bár a napi fogyasztási cikkek piacán egyre nagyobb a hipermarketek és diszkontok részesedése, a vásárlók többsége mégis kis mennyiségeket vásárol, ám gyakran. 2004-hez képest tovább csökkent az akciós termékekkel szemben bizalmatlanok aránya - állapítja meg a GfK Hungária Shopping Monitor tanulmánya.

Idén hetedik alkalommal jelenik meg a GfK Hungária Shopping Monitor tanulmánya, mely a vásárlás folyamatának különböző fázisairól és jellemzőiről nyújt átfogó képet a 3,8 millió magyarországi háztartásból képezett reprezentatív minta személyes megkérdezése révén. A vásárlók üzletválasztásakor - a tanulmány megállapításai szerint - 2005-ben továbbra is fontosnak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés