Előfizetői tartalom

Olajipari stratégiák: a MOL, vagy az OMV lesz a nyerő?

Portfolio
A közelmúltban tette közzé 2006-tól 2010-ig szóló stratégiáját mind a MOL, mind a magyar olajcég legnagyobb regionális versenytársa, az OMV. A stratégiákból kiderül, hogy mind a két társaság vezető szerepet kíván betölteni a régióban, s igen ambiciózus célokkal vág neki az elkövetkező 5 évnek. Alábbi írásunkban a két olajvállalat stratégiájában fellelhető párhuzamokon és különbségeken kívül azt is bemutatjuk, hogy az egyes cégek tervei hogyan változtak meg korábbi, 2002-ben közzétett stratégiájukhoz képest, s látható lesz az is, hogy a stratégiák közötti különbség jelentősen csökkent az elmúlt 3 évben.

A stratégiák főbb pontjai. Mind az OMV, mind a MOL stratégiája iránt hatalmas volt az érdeklődés befektetői oldalról, ami nem véletlen, hiszen egyrészt a két társaság az elkövetkező években is jelentős növekedési sztorit biztosíthat a tulajdonosok számára, másrészt pedig nem elképzelhetetlen, hogy akár már középtávon létrejöjjön egy stratégiai, vagy akár ennél...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés