Előfizetői tartalom

Csak populistán megy? - Háttérbeszélgetés a kormány egyik kommunikációs tanácsadójával

Portfolio
Vitán felül áll, hogy megindult a 2006. évi választási kampány. Egy nemrégi hír szerint a kormány összességében kétmilliárd forintot költ saját tevékenységének népszerűsítésére. A kormány, illetve a kormánypártok kampányáról, a racionális versus populista kommunikáció lehetőségeiről, külföldi példákról beszélgettünk egy anonimtást kérő szakemberrel.

Van-e populizmus Magyarországon?. A gazdasági kérdések kommunikációja mind a kormány, mind az ellenzék oldalán látványosan populista irányba mozdult el az elmúlt években és ez a trend évről-évre töretlenül erősödőnek tűnik. Mint kommunikációs tanácsadó, Ön szerint teljesen lehetetlen racionális érvekkel, valós probléma feltárásra helyezett kommunikációval sikeres...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés