Előfizetői tartalom

Ki a legjobb a magyar mobilpiacon?

Portfolio
Nem volt eseményektől mentes az elmúlt negyedév a magyar mobilpiacon. Azonban minden piaci esemény, az UMTS tervek felfutása, a küzdelem az ügyfelekért mellékes amellett, hogy pezsgőt bonthattak a magyarországi mobilcégek a 3. negyedéves eredményeik tudatában. Leegyszerűsítve: gazdasági szemmel a harmadik negyedév a mobilcégek szempontjából nem szólt másról, mint a profitrobbanásról.

A negyedév nyertesét megítélni a szokásosnál is jóval nehezebb, de lássuk, hogy melyik a legjobb mobilcég a magyar piacon. Az egész szépségverseny jelentőségét most csökkenti, hogy a szezonálisként erős negyedévben az lett volna meglepetés, ha átlagos teljesítményt hoznak a mobilcégek. Mit mutat a felszín?. A piac már régen túlvan azon, hogy egy cég sikerességét ott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés