Előfizetői tartalom

Degeszre keresheti magát a média - Itt a világ legnagyobb brandváltása

Portfolio
Nem tudjuk, hogy a sorsnak van-e érzéke az iróniához, de most már erősen gyanítjuk. Nem elég, hogy az (egyik) vezető amerikai távközlési társaság, az SBC felvásárolja az AT&T-t, de tervei szerint nevét is átveszi. A történelem talán legnagyobb brandváltásának iróniája, hogy 1984-ben, pont az AT&T feldarabolásával született meg az 8 társaság, amelyből 4-nek jogutódjaként az "új" AT&T jelentős piaci erő lesz.

A múltra visszatekintve az amerikai távközlési piac legnagyobb eseménye talán az volt (azután, hogy Bell felfedezte a telefont), hogy 1984-ben illegális monopóliumnak nyilvánították az AT&T-t és 8 társaságra darabolták fel. A távolsági szolgáltatásokat biztosító AT&T mellett megszülettek a baby bellek, amely a helyi szolgáltatást végeztek. Az elmúlt évek fúziós folyamata...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés