Előfizetői tartalom

A 10 legjobb kínai brand között a Huawei

Portfolio
A Huawei egyre szélesebb körben nyer elismerést és nem utolsó sorban piaci részesedést. Ennek oka a - nyugati viszonylatokban szinte kivitelezhetetlenül -hatalmas, és egyre növekvő mértékű kutatás és fejlesztés részlege, ahol a cég munkatársainak fele dolgozik. A K+F irányba történő intenzívhumánerő- és anyagi befektetések nem maradnak eredmény nélkül: a cég megkapta az InfoVision 2005 díjat, a The British Financial Times pedig a legismertebb 10 kínai márka közé sorolta. A szakma egyre nagyobb elismertségét vívja ki a Huawei, ami természetesen a dinamikusan növekvő piaci részesedést is maga után vonja.

Magyarországra a Huawei Technologies 2005. áprilisában érkezett, mikoris regionális rendszerintegártori megállapodást kötött a Synergon csoporttal. A Synergon részéről ezt a stratégiai döntést - miszerint bôvítette beszállítói táborát - az indokolta, hogy időben, jóval megelőzve a többieket, észrevette azt a potenciált, ami a Huaweiben rejlik. A Huawei lehet az egyik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés