Előfizetői tartalom

Betör a mobilpiacra a Lidl és az Aldi - Retteghet a T-Mobile és a Vodafone?

Portfolio
Németország két meghatározó diszkontáruházlánca, az Aldi és a Lidl be kíván törni a mobilpiacra. A Financial Times Deutschland írása szerint a két cég Németországban arra törekszik, hogy a percdíj 10 cent alatt (25 Ft) legyen. A szektor szkeptikus.

Az információt eredetileg közlő Euro am Sonntag magazin szerint az Aldi már az összes német mobilhálózattal tárgyalt, hogy megcélzott 10 cent alatti tarifát elérje, miközben a nagy konkurens Lidl is hasonló utakon jár. Az iparág azonban szkeptikus, a szektor vélekedése szerint belátható időn belül nem lehet 10 cent alatti percdíjról indítani az árazást. A 10 cent alatti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés