Előfizetői tartalom

Támad a vírusmarketing! - Vállalhatatlan trükkök a "nagyoktól"

Portfolio
Egyelőre ugyan meglehetősen kevesen tudják mi is a vírusmarketing valójában, pedig minden internetező találkozik eszközeivel, szinte nap mint nap. Nincs másról szó, mint az e-mailen terjedő vicces képekről, videókról, melyek legtöbbször botrányos módon hívják fel a figyelmet egy-egy termékre, vagy szolgáltatásra, de szórakoztató értékük miatt mégis a legtöbben továbbküldik őket, így máris kész a költséghatékony és hatásos reklám.

Élményinternet. A vírusmarketing esetében tulajdonképpen online szájreklámról beszélhetünk, a vírus szó elsősorban az online terjedés gyorsasága miatt ragadt rá ezen marketingeszközre. A folyamat első lépése természetesen a véleményvezetők megtalálása és megcélzása, ez azonban korántsem egyszerű feladat. A vállalatok elsősorban különböző internetes portálok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés