Előfizetői tartalom

Elbukik a "svédasztal-offenzíva"? - Vesztébe rohan az óriás

Portfolio
A Harvard Business School és az MIT Sloan School of Management hallgatói a közelmúltban azt a feladatot kapták, hogy csoportos szerepjáték keretében megvívják az internetháborút. Konkrétan négy vállalatot kellett képviselni: a Yahoo-t, a Google-t, a Time Warner AOL-jét és a Microsoft MSN-jét. A feladat kezdetben értelemszerűen egy beható, abszolút tárgyilagos elemzés elkészítése volt, a csata csak ezután következett - derül ki az Economist összeállításából.

Svédasztal Yahoo módra. A hallgatók szerint a Yahoo olyan mint egy svédasztal, a társaság filozófiája az elemzések alapján a következőben ragadható meg: "Nem kell mindenben a legjobbnak lennünk, egyszerűen csak elég jónak kell lenni." A Google csoportja ezzel szemben biztos volt abban, hogy az általuk képviselt vállalat az egyedüli technológiai innovátor. A játékban érdekes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés