Ki a legjobb a magyar mobilpiacon? - Barbie visszavág
Portfolio
Ismét eltelt egy negyedév a magyar mobilpiacon, ahol továbbra is a kőkemény küzdelem dominál. Új csomagok, új mobilok, új szolgáltatások, természetesen a jó öreg régi marketing-költségvetéssel megtámogatva. A hagyományos erőfitogtatás mellett azonban ismét felmerül a kérdés: Ki a jobb a magyar a mobilpiacon. A választ természetesen most sem a szín és a logó alapján adjuk meg. Lássuk a magyar mobilcégek 2. negyedéves teljesítményét. Következő írásunkban a magyar mobilcégek második negyedéves teljesítményét vizsgáljuk, s most sem leszünk kedvesek. Lássuk mit mutatnak a tények.... Összefoglalásképpen el kell mondani, hogy összességében minden mobilcég jobb negyedévet tud maga mögött, mint az első negyedév után. A folyamatoknak több olvasata van, ennek ellenére a 2. negyedév teljesítménye alapján egyértelmű nyertest lehet hirdetni, de ez csak az írás végén derül ki.
Mit mutat a piac felszíne?. Az erőviszonyok nem változtak Az erőviszonyok - nem nagy meglepetésre - a 2. negyedév folyamán sem változtak drámaian, ez nehéz is, hiszen közel 9 millióra rúg a magyar mobil elfizetők száma. Egyik negyedévről a másikra nem lehetnek forradalmi változások.Apropó 9 millió. A piac bár nem fejlődik nagy ütemben, de a nyár folyamán minden esély megvan...
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái