Előfizetői tartalom

Hirdetői perelik a Google-t

Portfolio
Az alig egy éves tőzsdei pályafutása során sikert sikerre halmozó Google a legfrissebb hírek szerint perrel néz szembe, hirdetői szerint ugyanis túlszámlázott.

A Google árbevételének legnagyobb hányada a kereséshez kötött hirdetésekből származik, a hirdetők pedig egy szoftver segítségével beállíthatják mennyit hajlandók egy nap maximálisan hirdetésre áldozni. A Kaliforniában beterjesztett vádak szerint a Google ezt a limitösszeget gyakorlatilag nem vette figyelembe, a megengedett összegnél többet számlázott. A jogászok egyelőre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés