Előfizetői tartalom

Felfedett reklámtitkok - Pénz, pénz és rengeteg pénz...

Portfolio
Mint ismeretes a hazai médiapiacon a reklámköltés legnagyobb része a televíziók kasszájába vándorol, nem árt azonban tudni, hogy ugyanazért a megjelenésért teljesen eltérő árat fizethet egy-egy hirdető attól függően, hogy melyik csatornát választja. A kézenfekvő tényezőkön - célcsoporthoz való illeszkedés (affinitás) - kívül fontos a csatorna által alkalmazott árképzési mód is. A következőkben a 3 legelterjedtebb módszert mutatjuk be, hazai csatornák példáján keresztül.

Sport 1-2 : Csak egyszerűen. A módszerek megértéséhez fontos tisztázni néhány médiamutató jelentését, ezek megértése azonban nem igényel sok erőfeszítést. A médium jellemzésére szolgál a Rating, mely a célcsoport médium által elérhető hányadát méri. A mutató százalékos értéket ad, a % jelet azonban nem szokás használni. 2-es rating érték tehát annyit jelent...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés