Előfizetői tartalom

Leleplezett nézettségmérés - Hogy lehetne jobban csinálni?

Portfolio
Hétről-hétre vitát vált ki fórumozóink körében is az AGB Hungary televíziós nézettségre vonatkozó adatainak hitelessége, hihetősége. Az ország ötöde tényleg Győzikét figyelte, vagy egyszerűen rossz a rendszer? Tény, hogy lehetne jobban, kifinomultabb és nyilván drágább módszerekkel mérni a nézettséget, nem szabad azonban elfelejteni, hogy a cél a csatornák közötti összehasonlíthatóság megteremtése, ezáltal a hirdetők választásának megkönnyítése.

Harc a reklámtortáért. Amint arról korábban is beszámoltunk, a reklámpiac legjelentősebb szereplője a tévé, mely mellett csak a sajtó rendelkezik 60 mrd forint feletti reklámbevétellel.az adatok mrd Ft-banHazánkban a különböző csatornák és műsorok között szemezgető hirdetők az AGB Hungary adatai alapján választhatják meg, hova és mikorra vásároljanak reklámhelyet....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés