Előfizetői tartalom

Akvizícióval növekedett a magyar piacon a Shell

Portfolio
Azt követően, hogy átvette a Total magyarországi hálózatát, 47 töltőállomást a Shell, a tavalyi évben 21.6%-os volumennövekedés mellett 25%-os bevétel növekedést realizált. A brit-holland társaság így összességében 171 mrd Ft bevétellel és 3.4 mrd Ft adózott eredménnyel zárta az évet. A Shell Hungary a megtermelt eredmény egészét kifizeti osztalékként az anyacégnek. Az idei évben a Shell magyar leánycége nehezebb piaci körülmények között is további növekedéssel számol.

A cég elképzelései szerint idén is tovább nő a Shell kutak száma hazánkban. A teljes magyar üzemanyagpiac az első három hónapban 5%-os visszaesést mutatott - elsősorban - a magas üzemanyagáraknak köszönhetően. Az igazi veszélyt azonban a Shell a hipermarket láncok benzin forgalmazásában látja. A Tesco mellett a piacra léphet a Metro is.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés