Előfizetői tartalom

Reklámpiaci trendek: tv hegemónia mellett feltörőben az online szegmens

Portfolio
A Zenith Optimedia nemzetközi piackutató intézet prognózisa szerint a televíziók reklámpiaci részesedése 2006-ban tetőzik, majd lassú csökkenés áll be, amiből az online szegmens profitálhat

- számol be a kutatás eredményéről a Kreatív Online. A nemzetközi kutatás szerint a teljes piac a következő években is bővülés elé néz: idén a globális reklámpiac 5,4 százalékkal növekedhet, 2006-ra 5,6 százalékos, 2007-re pedig 6,1 százalékos növekedést jósolnak. A tanulmány szerint a televíziók reklámpiaci fölénye egyelőre növekszik: a 2004-es 37,6 százalék...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés