Előfizetői tartalom

PKN erőteljes piacvesztés a hazai piacon, konfrontáció a szakszervezettel

Portfolio
Lengyelország piacvezető olajcége, a PKN Orlen számottevő piaci részesedés csökkenést szenvedett el a közelmúltban. A 2003-ban még 35.4%-os részesedéssel rendelkező társaság 2004-ben a lengyel üzemanyag kiskereskedelmi piacból már csak 28.6%-ot tudhatott magáénak. A menedzsment a közelmúltban új kiskereskedelmi stratégiát hirdetett meg, mely hasonló elemeket vonultat fel mint a MOL és az OMV megközelítése.

A kereskedelmi hálózat átalakítása 300 fős létszámleépítéssel járna együtt, a menedzsment karcsúsítani kívánja a kereskedelmi struktúrát a hatékonyabb működés érdekében. A PKN-nél aktív szakszervezet azonban nem értékeli úgy a helyzetet, hogy az említett mértékű nagyarányú leépítés indokolt lenne. A menedzsment és a szakszervezet tárgyalásokat kezdtek. A PKN...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés