Előfizetői tartalom

Minőségi különbség az autóipar óriásai között: titkok és talányok

Portfolio
2000 óta az autószektor globális kibocsátása mintegy 3 millió járművel bővült, a növekedés felét pedig egyetlen gyártó, a Toyota adta. Japán legnagyobb autógyártója drámai növekedést produkált és nemsokára eljöhet az idő, amikor több autót gyárt külföldön mint Japánban. A Toyota megelőzte a Fordot a globális termelési mennyiség tekintetében és hamarosan maga mögé utasítja a Chryslert is forgalom alapján, így tagja lesz az amerikai Big Three-nek. Egy olyan iparágban, melyben az elmúlt időszakban az éleződő verseny miatt egyre több gyártó csökkenő eredményről és fedezeti hányadokról számol be a Toyota stabilan jó eredményt nyújt. Mi lehet a titok? Erre segít rávilágítani az Economist összeállítása.

Mindenkinél nagyobb!. A Toyota elnöke, Hiroshi Okuda egyáltalán nem csinál titkot nagyszabású törekvéseiből: a társaság egyértelműen 15%-os globális piaci részesedésre törekszik, mellyel letaszíthatná a trónról a General Motorst.A jelenlegi helyzetről a piaci kapitalizációkat mutató ábra mindent elmond, Japán büszkesége egymaga többet ér, mint a három legnagyobb amerikai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés