Előfizetői tartalom

A Démász lett a legjobb áramszolgáltató - az E.ON a lista végén

Portfolio
Magyar Energia Hivatal 2005. február 1-én kilencedik alkalommal értékelte a villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatban végzett fogyasztói elégedettség felmérések eredményét. A fogyasztói elégedettség rendszeres, évente sorra kerülő felmérése a szolgáltatás színvonal ellenőrzésének, a fogyasztói érdekek védelmének egyik eszköze. A felmérésen legjobban a Démász szerepelt, miközben a tőzsdét elhagyó E.ON cégek a lista végén kullognak. Most valóban pozitív korreláció figyelhető meg a tőzsdei aktivitás és a szolgáltatás minősége között.

A felmérésnek az adott külön jelentőséget, hogy a 2003. január 1-jével hatályba lépett villamos energiáról szóló törvény alapján az áramszolgáltató társaságoknak szét kellett választani az elosztó hálózati(vezetékes) és közüzemi szolgáltató tevékenységet, és a fogyasztói elégedettség felmérés 2003-ban és 2004-ben már eszerint került elvégzésre. Az elosztói...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés